Bugün harika bir akşam geçirdim.Uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımla birlikte güzel bir yemek yedik.
Aslında daha başa dönersek önce evimin küçük mutfağında,arkadaşımla birlikte kremalı tavuk soslu makarna yapmak için hazırlanmaya başladık.Sonra da masamızı hazırladık bir güzel yemeğimizi de yedikten sonra masada oturup uzunca sohbet ettik.
O kadar uzun zaman olmuşki görüşmeyeli anlatıcaklarımzı sıraya bile koymadan basladık her daldan konusmaya :)) Öyle heycanlı anlatıyorduk kı konusmak istediklerimizi umarım yandaki komsularım sesten rahatsız olmamışlardır.
Buarada birden aklıma geldi belki alakası olmayacak ama,apartmanımıza çok tatlı tombik iran kedisini anımsatan cins bir kedi girmiş.Belliki üşümüş yada karnı çok aç.1 haftadır apartman kapısının önünde görüyordum onu.Kapı açılır açılmaz hemn içeri girip kıvrılıp yatıyodu oraya.Ya da kapı kapı dolaşıp miyavlıyordu.Bu gun sabah çöplerimi atmak için kapıyı açtımda karşı komsumun kapısının önunde basını kaldırmıs öylece bakınıyordu ki beni görür görmez hemen yanıma geldi çok da evcimen :))
Neyse çöplerimi atmak için dışarı çıktım ve geri geldim.Bu sefer baktımki benim kapımdaydı,dayanamadım hemen içeri girdim karnını biraz doyurmak için bişeyler hazırladım ve kapının önüne bıraktım.Hem kimseye de zararı yokki bi kösede yatıyo.
Ama daha sonra öğrendimki apartmandaki bazı kişiler kediyi yönetime şikayet etmişler.Şimdi de kediyi dışarı çıkarmanın yolunu arıyorlar hatta kapıya sanırım bunun için bir yazı bile asacaklarmış.
Çok sinir oldum yaa..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder